reklama

Nebola to pravá láska....

Je zaujímavé ako sa všetko zmení a ako sa človek musí postaviť k rôznym životným situáciám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Stretneš lásku a myslíš si, že je to životná láska a nakoniec zistíš, že to bola len hra na lásku...najmä z jeho strany. Vysnívaš si človeka a dôveruješ mu,nadávaš si, že ty si na chybe, že sa to skončilo. Vraj si nedokázala komunikovať. Asi by to tak malo byť, že sme obaja nedokázali komunikovať. Ja som nechcela hovoriť o svojich problémoch a on neurobil nič proti tomu, aby mi pomohol, neprišiel za mnou, nepohladil, neobjal...Ostal len prázdny čas, čas čakania. Čas plný bolesti a sĺz.Ale myslíte si, že pokiaľ to je naozaj životná láska, máte ešte šancu znova začať...Tak Ti navrhne stretnutie, kde ti jasne dá najavo, že ešte ťa ľúbi, ale potrebuje čas.., prijmeš jeho ponuku a povieš si, nech má času, koľko chce, nech sa presvedčí, že ho ľúbim...Pristaneš na tú jeho hru....Akceptuješ, že nemá na teba čas...,že ti venuje len spoločné obedy, hoci ty vôbec nestojíš o to, že ti zaplatí ten obed, ale si šťastná, že si s ním....Je tu šanca znova byť spolu a čo všetko neurobíš pre svoju životnú lásku. Ak sa ti neozýva, ozveš sa ty, pošleš mu sms, zavoláš..Pýtaš sa, či nepôjdete spolu do kina, ako to bývalo predtým...Nemá čas...Odrazu zistíš, že sú to samé výhovorky, že v jeho živote je niekto, kto zaujal tvoje miesto...ale vraj podľa neho je to len kamarátka. Stretávaš sa s kamarátkou? Pravdaže. Hm, na ňu má čas, a na ženu, ktorú ľúbi,nie??? Ako to je vlastne? Ak predsa niekoho ľúbiš, chceš byť s ním čo najviac, túžiš po ňom...chceš ho objímať, bozkávať, milovať sa s ním.....Idem na služobnú cestu, môžem ťa po ceste vziať domov, ak chceš....Ale hneď stiahne ponuku...Neviem síce, či nebudem musieť niekoho vziať so sebou...Hm, smiešne, povedala som si. Ak ma vezme, tak mu budem dôverovať, ak sa vyhovorí, berie svoju kamarátku. Vyhovoril sa na poslednú chvíľu.Večer sa ho pýtam sms-kou. Naozaj ma ľúbiš? Odpoveď: Pravdaže, zlatinko, ľúbim ťa! Ty to necítiš? V zápätí hneď volal, kde ma uisťoval o svojej láske. Na druhý deň bolo všetko inak. Žiadna služobka cez víkend, žiadna sms. Len výhovorky. Bola som presvedčená, že ju má doma.Svoju kamarátku. Otvorili sa mi oči. Bola som slepá a hluchá. Dožadovala som sa lásky, ktorú on už necítil, klamal, že ma ľúbi...Ponižovala som sa kvôli nemu a začala som sa trápiť nad sebou. Toto nie som ja. Kde sa stratila tá hrdá baba, ktorá nedala so sebou mávať a vždy vedela čo chcela? Trápila som sa..kedy mi už venuje trocha svojho času, kedy to bude ako predtým...Neboj, už je to na dobrej ceste...:-))...Jeho slová. Bála som sa, čo bude s mojim životom, ak ho stratím...Nevedela som si predstaviť môj život bez neho.Odrazu som silná. Veľmi silná. Keď zistíš, že človek, ktorému si tak dlho dávala lásku, obetovala si sa celá, po večeroch ronila slzy do vankúša...ten človek si to vôbec nezaslúži...Už nedokážem vyroniť ani slzu. Nie je mi už ľúto za láskou...to nebola láska, bola to len hra na lásku...ten človek, už nie je ten, ktorého si poznala, ktorému si dôverovala. Alebo sa hovorí, že láska je slepá a nevidela som doteraz, aký vlastne je. Snažila zatvárať oči pred jeho hrou??? Oddnes hľadím inak do budúcnosti, nebojím sa jej....viem, že moja životná láska len príde...Tak príď, moja životná láska, prijmem ťa....len nech je to tá pravá...Nebojím sa ťa...nestránim sa ťa...čakám ťa....Či prídeš, zajtra, o mesiac, o rok....budeš tu!

Jana Korenyova

Jana Korenyova

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek,ktorý má rád písané slovo... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu